keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

>>

Mmoi! Mä ja kata ajateltiin et alettas kirjottaan yhessä blogia. Kirjotellaan postauksia suunnilleen vuorotellen. Katotaan nyt, mitä tästäkin taas tulee... :DD

Eli me ollaan -98 syntyneit tyttöjä Ylöjärveltä, Takamaalta. Kummallakaan ei oo mitään varsinaista harrastusta nykyään.. Käydään lenkillä, vietetään aikaa kavereitten kans, ja sellasta! Mun perheessä on mä, mun isoveli, äiti ja iskä sekä kissa ja koira. Katalla taas on se, sen 2 isoveljee, ja äiti ja iskä ja 2 koiraa. :) Asutaan aika lähekkäin. Välimatkaa on suunnilleen joku puolitoista kilsaa. Vietetään aika paljon aikaa yhessä. Ollaan nyt lomalla varsinkin ollaan oltu paljon yhessä!:) Me tykätään monenlaisista asioista; musiikista, eläimistä, kavereista, kesästä!!, lämpimästä säästä, auringon otosta/ruskettumisesta, herkuista..., hyvästä ruuasta, jäätelöstä, ja kaikki tyttömäinen on vaan yksinkertasesti ihanaa! :D Me molemmat inhotaan ötököitä... Ja yleensä jos ollaan ulkona, se menee niin, että Kata kiljuu jotain ötökkää eka 5 minuuttia ja on sydänkohtauksen partaalla ja sit se käskee mun tappaa/siirtää sen ötökän pois... :DDD Ja mähän tietenki pelastan ystävän hädästä;) Täs vielä pari kuvaa meistä!!:)

 ^mitäs me hehkeet...





-julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti