torstai 21. kesäkuuta 2012

boooooring day

moi :)) !
eli tosiaan alettiin kirjottaa blogia kuten julia jo sano :D eli mä oon kata ja koht 14.
paita / gina tricot
kävin tänää tampereel mut en löytäny yhtää mitää vaatteita,tos kuvas on joskus ostettu toi paita :--)
 oon vaa ottanu aurinkoo sitte täs iltapäiväl :)
aaah ihanaa ku tuol paistaa aurinko! huomenna sitte ois juhannus, en ees tiiä viä varmaks mitä teen, varmaan mökille mennään. 

meillä on kaks koiraa, tommonen ^ landseer uros, kohta vuoden,
ja sit semmonen harmaa norjanhirvikoira jossa oli vähän jotain sekotusta muusta rodusta ( mulla ei oo nyt kunnon kuvaa) vähän yli 9 vuotta.
Mutta mä taidan jatkaa auringonottoa ja sellasta, kirjottelen enemmän parinpäivän päästä ku on kunnolla aikaa ja parempi kone..
Hyvää juhannusta kaikill :-) !!



♥ Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti