maanantai 25. kesäkuuta 2012

nothing

Heipppa!:)
Sori ei olla kirjoteltu pariin päivään... Mä en oo kerinny/jaksanu, ja lisäks ei oo oikeesti ollu ees mitään asiaa. Kata ei oo päässy koneelle, ku sillä ei oo vielä omaa konetta, edelline hajos. Nyt se tilaa lähipäivinä uuden koneen. :) En tajuu mihin mulla on hävinny nää 2 edellistä päivää... En oo tehny_mitään_järkevää :D Istunu koneella, kattonu telkkaria...... Siinä samalla mua rupes sit vähän lapsettaa!!
Jaa mitä mä oon tehny tänään... ^En tiä kans.... :DDD Vois iha läpäl alkaa tekee jotai järkevämpää! Tänää sit äiti kävi hakee postista jotai vaatteita mitä tilattiin GinaTricosta. Tilattiin mulle sieltä 3 paitaa, tuli vaan 2, ja laskussa oli yliviivattu se yks joka ei tullu?:D Kaisse tulee sit myöhemmin, ja jos ei tuu nii mää suutun!!! :DD

Palataan sit juhannukseen. Mun kummitäti ja kummisetä tuli sit perjantaina aamupäivällä meille, ja lähti lauantaina illalla. Oltiin vaa ja juteltiin ja syötiin kunnolla ja sellasta! Oli kivaa:) Mun ei tullu oikeen käytettyy tota kameraa... :D No mut täs jotain kuvii perjantailta :) 

 tuitui!



 Kalaaa<3
-julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti