torstai 15. marraskuuta 2012

why dreams can't be true?

  mmoooi!! 

tulin taas kirjottelee ku oli aikaa :) tää päivä on menny tosi nopeesti, ku en ollu koulussakaa ku tuli migreenikohtaus :( huominenki on sitte "vapaa" päivä, tai siis meillä on koulus taksvärkki ja jään kotiin puuhailee jotai et tienaan sen 12 e :) sit senjälkee pikkujouluihi ja sellast:)
   ja hei muute toivon ettei kukaa kopioi näit tai mitää mun postausten kuvii ilma lupaa, ku oon kuitenki melkei aina ottanu ite kaikki :) kute tähänki postaukseen ite oon kuvannu ja muokannu :)
  äääh miten mulla voi olla ikävä ihmistä joka ei ees oo mulle nii läheine :( muttaku se on niin sulone ja kiva ja kaikkee!! näin siitä untaki, siitä toi otsikkoki ... 







 -kata

  ootan vaan sitä oikeeta hetkee, et voisin sanoo et SÄ oot se oikee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti