perjantai 16. marraskuuta 2012

kauas pois

Moooii!!:) 

Mun sydän on oikeesti ryöstetty. Tänäää tein ruokaa ja kuuntelin nrjtä täysillä ku olin yksin himas, sit sielt tuli Raappanan Kauas pois ja mun sydän suli...... Se biisi on jotai niii ihanaa (; 


Popitan sitä täs samal <3 

Käytiin tos viimeviikonloppuna Jonnan Kirppiksellä Lielahdessa äitin ja yhen sen kaverin kans. Mun odotukset oli tosi korkeella sen paikan suhteen, mutta jotenki petyin. En joko jaksanu kunnolla penkoo, tai sit siellä ei vaan tälläkertaa ollu mitää sellast mulle... Löysin kuitenki yhet farkut.. :) 


Nää tais olla 9 euroo! :) Sit viime viikolla tilattiin iskän kans mulle netistä kahet farkut, molemmat alennuksesta, ja ne sit tuli tällä viikolla :--) Ne on ihan mielettömän ihanat jalassa!!!!
 Tämmösseeet mustat :) 


 Ja tälläset :) Nää on molemmat tosi venyvää kangasta!
Mut en oikeesti tajuu miten oon onnistunu unohtaan mist tilasin nää !?!?!?! EN VAAN MUISTA...


-julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti