torstai 4. lokakuuta 2012

miksi se uskoo, miksi se toivoo?

Täs parin viimesen viikon aikana mulla on ollu jotain niin ihanaa. En varmaan ikinä oo ollu niin onnellinen ku olin. Mut sit kaikki lähti kädestä. Mä en osaa pitää kiinni. 
Löysin jotain jota oon aina kaivannu, mut en yrittäny tarpeeks. Ja nyt mä taas etin sitä onnee joka mulla just vähän aika sitte oli. Miten mä taas sen menetin? En tiiä mitä tästä kaikesta pitäis ajatella, mun pää on aivan sekasin.
En tiiä enää mitä mun pitäis tehdä. Kaipaan sitä kaikkee.
OKEI lopetan!!:) Tänää tuli naurettuu iha ylipaljo, sattuu vatsalihaksiin? Koulussa ekaks nauroin iha sikan kaikelle ja sain matikan tunnillaki hirveen naurukohtauksen ja ope ei vissii tykänny... :D hihitin iha sikan siel D:D: naurattaa vielki ...
Koulun jälkee sit menin heidille ja tehtiin meiä äikän työtä :) Sit sunnuntaina ois tarkotus mennä jatkaan sitä! 
Täs oon ny oikeest vast vähä aika si havahtunu, et kuinka ihanat ystävät mulla oikeesti on. Voin kertoo niille mitä vaan. Ne kuuntelee, auttaa parhaansa mukaan, tukee mua ja kaikkee! Kiitos teille <3
-julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti