torstai 13. syyskuuta 2012

tänää ei paina mikää

 Moi kaikki  

Anteeks ettei multa oo tullu postauksia tosi pitkään aikaan : ( 
Mulla ei oikeesti oo ollu mitään kirjotettavaa, ja sitte kun mun kamera on rikki, tai oikeestaan huollossa nii mulla ei myöskää oo oikein hyviä kuvia, jos on, niin ne on tosi huonolaatusia. Ja kaikenlisäks en oo tehny yhtään mitään täs lähiaikoina, niiin ei oo ollu kirjotettavakaan.. Mutta nyt päätin tulla tänne kirjottaan, ja koska mulla ei oo muuta sanottavaa nii tässä on vähä kuvia:
Julia oli meillä varmaan.. kuukausi sitte?


Pulle 



Ja sit viä lopuks mun koulukuva.. Mikä ongelma siinä on, että en voi näyttää ihan normaalilta koulukuvas? Tuli nytki iha jäätävä kuva, näytän himo ylimieliseltä  :D:!  Jajoo noi mun hymykuopat.. 
Ne on jotai niin kamalaa, luopusin niistä heti jos voisin..

♥Kata

&  ainii tuli tos vihdoin täytettyy se 14 ♥ ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti